Home

luni, 10 septembrie 2018

A fost o zi...

A fost o perioadă în care chiar credeam că toți oamenii bolnavi sunt mai buni și prompți atunci când e nevoie...
A fost o perioadă în care îmi spuneam și îmi doream ca toți oamenii din jurul meu să se comporte la fel cum se comportă prietenii mei dulci cu mine...
A fost o perioadă în care chiar credeam că lumea e plină de oameni minunați, până și ,,lumea diabetică” mi se părea minunată în ciuda tuturor înțepăturilor și luptelor zilnice pe care le aveam cu stările și glicemiile mele...
A fost o perioadă în care până și glicemiile erau mai ,,ascultătoare”, astăzi s-au încăpățânat și ele forțându-mă să butonez pompa de insulină mai mult ca de obicei...
A fost o perioadă...  și sper că va mai fi...


Da, a fost... oricât aș încerca să mă mint și să-mi spun că nu e așa, realitatea și circumstanțele îmi demonstrează și îmi arată crudul adevăr... A fost o zi...


A fost o zi... o zi, prea plină...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu